Podmínky obchodu za zboží a služby

Obchodní informace

Coolhair Aps
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dánsko
E-mailem:info@coolhair.dk

CVR: 43798189

Jak s námi jednat

Chcete -li provést nákup v Coolhair, musíte projít 5 kroků.

  1. Najděte položky, které chcete, a vložte je do nákupního košíku a poté jděte do krabice.
  2. Zadejte své osobní údaje
  3. Vyberte metodu zásilky/platby
  4. Schválit naše obchodní podmínky
  5. Zkontrolujte, zda jsou všechny informace správné na stránce sběru, a schvalujte nákup


Otázky

Všechny otázky jsou e -mailem na: info@coolhair.dk

Způsob platby

Zboží je placeno online debetní kartou, kde používáme platební společnost a dostáváme výhradně Visa Dankort, MasterCard, Maestro, American Express. Nabízíme také platbu s bankovním převodem a financováním SparXPRES - pokud je nákup zrušen, dohoda o financování také proniká. Kromě kupní ceny se přidává doprava, která se může lišit podle výše obchodovaného zboží. Přepravní cena je jasně uvedena v „křivce“, kde můžete vidět, pro co jste nakupovali. Částka bude na vaší kartě zvýšena pouze po odeslání položky. Nebereme poplatky za karty.

V případě bankovního převodu nejste chráněni systémem námitky.

dodávka

Vysíláme objednávky v pořadí, které jsou přijaty. Položky skladu jsou dodávány co nejdříve. Typická doba dodávky je 1-4 pracovní dny. Posíláme naše výrobky z Nizozemska pomocí GLS.

Příjem zboží
Naše zboží se obvykle odesílá jako dopis. Ale lze také odeslat jako pojištěný balíček s stopami stopami po přijetí prosím zkontrolujte položku. Pokud je balíček a/nebo obsah poškozen, když jej obdržíte, důrazně doporučujeme, abyste jej nahlásili na webu info@coolhair.dk

Zrušení správně
Jako spotřebitel máte 14 dní na stažení, když s námi nakupujete.

Uzávěrka zrušení vyprší 14 dní po dni, kdy jste obdrželi svou položku, nebo jsme uzavřeli dohodu ve prospěch.

Výhody
Pokud si přejete, aby výhoda byla poskytnuta před uplynutím lhůty, můžete svůj předchozí souhlas s doručením doručení a lhůta zastaví a po úplném dodání výhody se zastaví.

V praxi to znamená, že váš termín zrušení vyprší, když je výhoda plně poskytnuta.
Takže si ponecháte své právo na stažení během práce nebo doručení.

Pokud jste dali souhlas, že práce nebo doručení může začít, ale stále chcete použít právo na stažení, musíte si uvědomit, že za již doručenou práci účtujeme přiměřenou platbu.

Položky
Pokud jste si objednali několik různých položek v jedné objednávce, ale jsou doručeny jednotlivě, termín běží ode dne, kdy obdržíte poslední položku.

Pokud objednávka sestává z více stran nebo částí, uplynul termín zrušení 14 dní po dni, kdy obdržíte poslední stranu nebo poslední část.

V případě dohody o pravidelném doručování zboží během stanoveného období uplynula lhůta pro zrušení 14 dní po dni, kdy obdržíte první položku.

Uzávěrka znamená, že máte 14 dní od přijetí, abyste nás informovali, že váš nákup vrátíte. Můžete poslat e -mail info@coolhair.dk Nebo použijte standardní formulář pro zrušení, který najdete ve spodní části obchodních podmínek.

Nákup nemůžete zrušit odmítnutím obdržet položku, aniž byste nás současně oznámili.

Zrušení části nákupu
Pokud jste od nás zakoupili několik položek, máte možnost vrátit jednu nebo více položek, i když byly zakoupeny v jedné objednávce. Vezměte prosím na vědomí, že náklady na přepravu nedostanete zpět, pokud litujete části nákupu.

Vyprodané položky
Není zásobené položky „produkty“, které se skládají z žádné fyzické jednotky, a proto je nelze skladovat v zásobách. Položky, které nejsou na skladě, mohou na doručení trvat až 3 týdny. Náklady na přepravu z našeho skladu na váš web mohou být zaplaceny a jsou založeny na vaší poloze.

Vrátit se
Jakmile nám oznámíte, že svůj nákup vrátíte, máte 14 dní na odeslání položky nám zpět.

Za balíček musíte zaplatit sami a to jste vy, kdo odpovídáte, pokud dojde k poškození během přepravy.

Produkt zboží
Pokud si přejete vyměnit své položky, musíte poslat e-mail info@coolhair.dk Kde jasně uvádí, z čeho chcete vyměnit.

Za tyto náklady odpovídá zákazník. Jakmile obdržíme vrácenou položku a platbu, zašleme vám novou položku.

Účtenka
Příjem za nákup je odeslán na zadanou e -mailovou adresu.

Stav položky, když ji odešlete zpět
Pokud položka ztratila hodnotu a je to proto, že jste ji použili jiným způsobem, než co bylo potřeba k určení povahy, vlastností a způsobu, jakým to funguje, můžete znovu získat část částky nákupu. Částka, kterou můžete získat zpět, závisí na komerční hodnotě produktu a v některých případech to může znamenat, že můžete získat pouze náklady na přepravu.

Doporučujeme, abyste položku vrátili v původním obalu.

Pokud chybí původní balení, může to mít za následek ztrátu zhoršení položky.

Svoboda a proces uspořádání v Coolhair

Někdy se může stát, že my v Coolhair nemáme požadovanou položku na našem skladu. V takových případech se pokusíme objednat položku z našeho vzdáleného skladu, což může vést k mírně delší dodací lhůtě 1-2 týdny. Mohou však také existovat situace, kdy nemáme ani položku v našem vlastním skladu, ani ve vzdáleném úložišti. V těchto případech bude vaše objednávka zrušena a ujistěte se, že vám vrátíte platbu.

Může také nastat, že jedna objednávka obsahuje oba produkty, které máme na skladě, tak i produkty, které nemáme na skladě. V těchto případech máme příležitost poslat produkty, které máme na skladě, a vrátit vám za produkty, které nemůžeme dodat.

Splácení částky nákupu
Pokud litujete dohody, dostanete své peníze zpět. Pokud je položka narušena, odečteme částku, za kterou odpovídáte.

Vrátíme od vás všechny přijaté platby, včetně nákladů na doručení (to se nevztahuje na dodatečné náklady na doručení v případech, kdy jste si vybrali formu dodání než nejlevnější forma standardního doručení), nejpozději 14 dní ode dne Obdrželi jsme vaši zprávu, že budete litovat dohody.

Peníze odmítneme stejným platebním prostředkem, jaký jste použili při nákupu, pokud jsme se nedohodli jinak.

Platbu můžeme zadržet, dokud nebudeme obdržet položku, pokud nám neposíláte dokumentaci, že jsme ji vrátili.

Položka je odeslána na:
Coolhair Aps
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dánsko

Dostáváme pouze balíčky, které jsou odeslány přímo na adresu.

Nákup můžete také zrušit tím, že nás oznámíte a osobně jej předáte na výše uvedenou adresu proti předchozímu uspořádání.

Kontaktujte správně
Když s námi nakupujete jako spotřebitel, pravidla zákona o nákupu se vztahují na zboží, ale nikoli na služby. To znamená, že nemáte zpravidla 2 roky stížnosti na služby.

Pokud nejste spokojeni s výhodou, můžete nás samozřejmě kontaktovat info@coolhair.dk .

Při nákupu zboží máte na druhé straně právo na stížnost po dobu 24 měsíců. Před odesláním položky nás kontaktujte. Pokud je vaše stížnost odůvodněná, znamená to, že můžete v závislosti na konkrétní situaci buď opravit, vyměnit se, vyměnit peníze zpět nebo slevu v ceně.

Po objevení chyby musíte inzerovat v „přiměřeném čase“. Pokud inzerujete do dvou měsíců od objevení chyby, bude stížnost vždy aktuální.

Pokud je stížnost oprávněná, vrátíme vaše (přiměřené) náklady na přepravu. Položka musí být vždy vrácena ve správném obalu. Nezapomeňte také získat potvrzení o odeslání, abychom mohli splatit vaše náklady na dopravu.

Položka je odeslána na:
Coolhair Aps
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dánsko

Dostáváme pouze balíčky, které jsou odeslány přímo na adresu.

Když položku vrátíte, přiložte prosím podrobný popis problému.

Stížnosti
Pokud si jako spotřebitele chcete stěžovat na váš nákup, kontaktujte info@coolhair.dk . Pokud se nám nepodaří najít řešení, můžete stížnost poslat:

Centrum pro stížnosti
Dům zmínky
Tellboden 2
8800 Viborg

www.naevneshus.dk

Pokud bydlíte v jiné zemi EU než v Dánsku, můžete si stěžovat na online stížnost Evropské komise-http://ec.europa.eu/odr

Zásady osobních údajů
Při nakupování s námi potřebujeme následující informace:

Jméno, adresa, tel. a e -mailová adresa.

Zaznamenáváme a zveřejňujeme osobní údaje potřebné k doručení položky vám.

Osobní údaje jsou registrovány u APS CoolHair a ukládá se po dobu pěti let, poté jsou informace odstraněny.

Pracujeme také s řadou dalších společností, které ukládají a zpracovávají data. Společnosti zpracovávají pouze informace za nás a nemusí je používat pro své vlastní účely.

Spolupracujeme pouze s procesory dat v EU nebo v zemích, které mohou poskytnout vašim informacím odpovídající ochranu.

Řadič dat v CoolHair.

Máte právo informovat, jaké informace o vás zpracováváme.
Pokud si myslíte, že informace jsou nepřesné, máte právo na jejich opravu. V některých případech máme povinnost smazat vaše osobní údaje, pokud o to požádáte. Může to např. Buď, pokud vaše data již nejsou potřebná ve vztahu k účelu, pro který bychom je měli používat. Můžete nás také kontaktovat, pokud si myslíte, že vaše osobní údaje jsou zpracovány v rozporu s právními předpisy. Můžete nám napsat na adrese: info@coolhair.dk .

Bezpečnostní
Svou debetní kartu můžete bezpečně použít. Když zadáte svou adresu a informace o kreditní kartě, stane se to na připojení zabezpečeném pomocí SSL (Secure Socket Layer). To znamená, že informace jsou šifrovány tak, aby je žádný neautorizovaný člověk nemohl číst. Dokud jste v procesu zadávání informací, placení a zadávání objednávky, budete automaticky na bezpečném připojení. Proto můžete bezpečně použít debetní kartu.

Objednat
Ve společnosti CoolHair si můžete objednat pouze předměty prostřednictvím našeho webu. Pokud máte dotazy pro položky, které nejsou na webu, neváhejte nás kontaktovat.

Cookies
Soubory cookie se používají za účelem optimalizace webu a jeho funkčnosti, čímž se návštěva pro vás co nejjednodušší. Soubory cookie můžete kdykoli odstranit z počítače. Jak záleží na vašem prohlížeči.

statistika
Na CoolHair používáme statistiku protokolu, což znamená, že statistický systém shromažďuje informace, které mohou poskytnout statistický obraz o tom, kolik návštěvníků máme, odkud pocházejí a kde na webu je opuštěn atd. Statistiky protokolu se používají pouze za účelem optimalizace coolhair.

Standardní přihlašovací formulář
(Tento formulář je vyplněn a vrácen, pouze pokud je použito právo na stažení)

Na:

Coolhair Aps
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Dánsko
E-mailem:info@coolhair.dk

Tímto informuji, že chci použít právo na stažení v souvislosti s mojí kupní smlouvou o následujícím zboží/službách:

__________________________________________________________________________________

Objednáno to: _______________________________ obdržel: _______________________________

Jméno spotřebitele:

______________________________________________________________________

Adresa spotřebitele:

___________________________________________________________________

Podpis spotřebitele:

_________________________________________

Datum: _________________

(Pouze pokud je obsah formuláře oznámen na papíře)

Obchodní podmínky jsou naposledy aktualizovány10.05.2023