Objednávání a platba


 

Jak si mohu objednat?

Můžete si snadno objednat prostřednictvím naší online platformy. Když najdete produkt, který potřebujete, můžete jej přidat do nákupního košíku, přihlásit se a zkontrolovat proces objednávání. Jakmile je objednávka připravena, obdržíte přehled objednávky pro svůj e -mail. Historie objednávek bude také uložena na váš účet.

Poté můžete také snadno provést opětovné uspořádání kliknutím na tlačítko „Re -order“ na jednom z vašich dříve zadaných objednávek. Po kliknutí na tlačítko „Re -order“ se nákupní vozík otevírá a můžete změnit množství nebo produkty.

 

Jaké způsoby platby mohu použít?

Můžete použít všechny hlavní kreditní karty.

 

Jaké jsou náklady na doručení?

Náklady na doručení závisí na požadavcích na přepravu. Před provedením platby můžete vidět náklady na přepravu v krabici.

 

Mohu zrušit objednávku?

Pokud si přejete zrušit objednávku, udělejte to co nejdříve. Pokud jsme již zpracovali vaši objednávku, kontaktujte nás a vrátíme produkt.

 

Mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání balíčku vám zašleme sledovací kód pro zásilku.

 

Informace o zásilky


 

Čas zásilky?

Dodací doba bude potvrzena při potvrzení objednávky.

 

Náklady na dopravu?

Náklady na zásilku závisí na vaší poloze a produktech na vaší objednávce. Některé produkty by měly být odesílány na suchém ledu. Tyto dodávky suchého ledu mají mírně vyšší přepravní poplatek. Náš internetový obchod automaticky zobrazuje poplatek za přepravu a náklady na přepravu při pokladně.

 

ZMĚNIT DORUČOVACÍ ADRESU?

Můžete snadno změnit svou dodací adresu na svém účtu. Jednoduše se přihlaste a klikněte na „Můj účet“ a „Upravit“. Pokud potřebujete, můžete také změnit doručovací adresu během pokladny. Stačí kliknout na „Upravit“ pod „Adresa přepravy“.